Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpetalen, Halvoren_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:24:04Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:08:02Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.available2020-09-02T08:24:04Z
dc.date.available2021-04-29T10:08:02Z
dc.date.issued2010-10en_US
dc.identifier.citationYrke (Utdanningsforbundet) 2010,54(3) s.50-52en_US
dc.identifier.issn1504-1905en_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_14167en_US
dc.identifier.urihttp://www.utdanningsforbundet.no/Akademiet/Yrkeen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/168
dc.description.abstractI siste nummer av YRKE etterlyser Jarl Ove Glein en debatt om hvordan yrkesfaglæreropplæringen kan bli relevant i forhold til yrkesutøvelse og hvilke lærerkompetanse som er relevant for yrkesopplæring? Som yrkesfaglærerutdanner tar jeg ham på ordet og vil i dette innlegget presentere en modell for en yrkesforankret opplæring som jeg tror kan være relevant i forhold til yrkesopplæringen i flerfaglige Vg1 og Vg2 kurs.
dc.language.isonoben_US
dc.subjectYrkesopplæringen_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.titleRelevans gjennom yrkesforankringen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel