dc.contributor.author | Spetalen, Halvor | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:02Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:24:04Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:08:02Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:24:04Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:08:02Z | |
dc.date.issued | 2010-10 | en_US |
dc.identifier.citation | Yrke (Utdanningsforbundet) 2010,54(3) s.50-52 | en_US |
dc.identifier.issn | 1504-1905 | en_US |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_14167 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.utdanningsforbundet.no/Akademiet/Yrke | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/168 | |
dc.description.abstract | I siste nummer av YRKE etterlyser Jarl Ove Glein en debatt om hvordan yrkesfaglæreropplæringen kan bli relevant i forhold til yrkesutøvelse og hvilke lærerkompetanse som er relevant for yrkesopplæring? Som yrkesfaglærerutdanner tar jeg ham på ordet og vil i dette innlegget presentere en modell for en yrkesforankret opplæring som jeg tror kan være relevant i forhold til yrkesopplæringen i flerfaglige Vg1 og Vg2 kurs. | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | Yrkesopplæring | en_US |
dc.subject | Videregående skole | en_US |
dc.title | Relevans gjennom yrkesforankring | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |