Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNore, Hægeen_US
dc.contributor.authorSundby, Anetteen_US
dc.contributor.authorMcKenna, Paulen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:01Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:23:42Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:08:01Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:01Z
dc.date.available2020-09-02T08:23:42Z
dc.date.available2021-04-29T10:08:01Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.citationYrke (Utdanningsforbundet) 2009, 53(1),22-24en
dc.identifier.issn1504-1905en_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_9363en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/163
dc.descriptionI Brage finner du siste tekst-versjon (postprint) av artikkelen. Forlagets pdf-versjon finner du på: http://www.utdanningsforbundet.no/Akademiet/Yrke/en
dc.description.abstractSandvika vgs er med i et Lærende nettverk under Program for digital kompetanse. Et hovedmål for lærende nettverk er bevisstgjøring og kvalifisering slik at IKT i større grad tas i bruk i læringsarbeidet der det gir faglig og pedagogisk merverdi. Bruk av IKT til dokumentasjon i prosjekt til fordypning (PtF) har vært et gjennomgangstema på nettverkssamlingene. På Sandvika har de valgt å bruke blogg til samhandling og dokumentasjon i PtF. I denne artikkelen beskriver vi erfaringer fra to vg2 områder som har valgt ulike løsninger: Barne‐ og ungdomsarbeider og Medier og kommunikasjon.en
dc.language.isonoben
dc.publisherUtdanningsforbundeten
dc.subjectBloggeren
dc.subjectFordypningsprosjekteren
dc.subjectVideregående skoleen
dc.titleBruk av blogg til å dele erfaringer i prosjekt til fordypningen
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel