dc.contributor.author | Nore, Hæge | en_US |
dc.contributor.author | Sundby, Anette | en_US |
dc.contributor.author | McKenna, Paul | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:01Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:23:42Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:08:01Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:01Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:23:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:08:01Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.citation | Yrke (Utdanningsforbundet) 2009, 53(1),22-24 | en |
dc.identifier.issn | 1504-1905 | en_US |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_9363 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/163 | |
dc.description | I Brage finner du siste tekst-versjon (postprint) av artikkelen.
Forlagets pdf-versjon finner du på:
http://www.utdanningsforbundet.no/Akademiet/Yrke/ | en |
dc.description.abstract | Sandvika vgs er med i et Lærende nettverk under Program for digital kompetanse. Et hovedmål for lærende nettverk er bevisstgjøring og kvalifisering slik at IKT i større grad tas i bruk i læringsarbeidet der det gir faglig og pedagogisk merverdi. Bruk av IKT til dokumentasjon i prosjekt til fordypning (PtF) har vært et gjennomgangstema på nettverkssamlingene.
På Sandvika har de valgt å bruke blogg til samhandling og dokumentasjon i PtF. I denne artikkelen beskriver vi erfaringer fra to vg2 områder som har valgt ulike løsninger: Barne‐ og ungdomsarbeider og Medier og kommunikasjon. | en |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | en |
dc.subject | Blogger | en |
dc.subject | Fordypningsprosjekter | en |
dc.subject | Videregående skole | en |
dc.title | Bruk av blogg til å dele erfaringer i prosjekt til fordypning | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |