Show simple item record

dc.contributor.authorSletten, Mira Aaboen
dc.contributor.authorTøge, Anne Grete
dc.contributor.authorMalmberg-Heimonen, Ira
dc.contributor.authorZiesler, Katrine A.
dc.date.accessioned2019-03-18T12:37:40Z
dc.date.accessioned2020-08-25T21:26:12Z
dc.date.accessioned2021-04-29T11:14:02Z
dc.date.available2019-03-18T12:37:40Z
dc.date.available2020-08-25T21:26:12Z
dc.date.available2021-04-29T11:14:02Z
dc.date.issued2019-03-13
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/1301
dc.description.abstractForskere ved OsloMet har evaluert effektene av IKO-modellen gjennom en randomisert kontrollert studie (RCT), og belyser implementeringen gjennom en prosessevaluering. Prosjektet er utført av forskere ved Institutt for sosialfag (SAM), Velferdsforskningsinstituttet NOVA og Arbeidsforskningsinstituttet AFI Oppdragsgiver: Kunnskapsdepartementet
dc.language.isonben
dc.publisherOsloMet - storbyuniversitetet. Institutt for sosialfag
dc.subjectFrafall
dc.subjectEvaluering
dc.titlePolicy brief – Å forebygge frafall i videregående opplæring - en klyngerandomisert evaluering av IKO-modellen
dc.typeWorking paper
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/masle/
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/anneto/
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/iram/
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/zika/
fagarkivet.source.pagenumber4


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record