Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLeirvik, Mariann Stærkebye
dc.contributor.authorStaver, Anne Balke
dc.date.accessioned2019-03-14T08:45:33Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:14:21Z
dc.date.available2019-03-14T08:45:33Z
dc.date.available2021-04-29T13:14:21Z
dc.date.issued2019-03-03
dc.identifier.isbn978-82-8309-264-6
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/1300
dc.description.abstractDenne undersøkelsen er gjennomført på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. Hensikten med oppdraget er å undersøke hvordan kommuner og fylkeskommuner kan stimuleres til å bruke fagopplæring som tiltak for flyktninger i introduksjonsprogrammet, og gi en oversikt over hvordan fylkeskommuner og kommuner i samarbeid har organisert fag- og yrkesopplæring rettet mot voksne minoritetsspråklige.en
dc.language.isonben
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMeten
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2019:2
dc.subjectfagopplæringen
dc.subjectintroduksjonsprogramen
dc.subjectflyktningeren
dc.subjectminoritetsspråkligeen
dc.subjectintegreringen
dc.subjectinnvandringen
dc.subjectintroduksjonsprogrammeten
dc.subjectyrkesopplæringen
dc.subjectyrkesfagen
dc.titleFag- og yrkesopplæring for voksne minoritetsspråklige – Hvordan inkludere flere flyktninger fra introduksjonsprogrammet?en
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/mleirvik/en
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/annebal/en
fagarkivet.source.pagenumber103en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel