Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpetalen, Halvor
dc.contributor.authorHellne-Halvorsen, Ellen Beate
dc.date.accessioned2017-08-15T08:07:31Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:24:46Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:08:09Z
dc.date.available2017-08-15T08:07:31Z
dc.date.available2020-09-02T08:24:46Z
dc.date.available2021-04-29T10:08:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/1093
dc.description.abstractVåren 2016 ble det gjennomført en spørreundersøkelse blant studenter som gjennomfører den treårige yrkesfaglærerutdanningen ved Høgskolen i Oslo og Akershus om deres erfaringer med skriving i utdanningen. Spørreundersøkelsen ble gjennomført ved bruk av Questback som datainnsamlingsverktøy og SPSS som analyseverktøy. Spørreundersøkelsen ble sendt til 460 studenter og vi fikk inn 172 svar. Dette gir en svarprosent på 37,4. Det er videre gjennomført en univariat analyse av datamaterialet med vekt på fordeling og mål for sentraltendens. Resultatene presenteres i tabeller og diagrammer.
dc.language.isonblanguage
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershuslanguage
dc.subjectYrkesfaglanguage
dc.subjectYrkesfaglærerlanguage
dc.subjectYrkesfaglærerutdanninglanguage
dc.titleSkriving i yrkesfaglærerutdanningen - resultater fra en kvantitativ studie av yrkesfaglærerstudenters skriveerfaringer ved Høgskolen i Oslo og Akershuslanguage
dc.typeResearch reportlanguage


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel