dc.contributor.advisor | Østtveit, Helga | |
dc.contributor.author | Kulberg, Marie Hvamb | |
dc.date.accessioned | 2017-06-29T10:26:32Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T20:29:32Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T11:13:39Z | |
dc.date.available | 2017-06-29T10:26:32Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T20:29:32Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T11:13:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/1000 | |
dc.description | Bachelor i Sosialt arbeid | |
dc.description.abstract | En oppgave med fokus på hvilke reaksjoner og konsekvenser samlivsbrudd kan ha på barn i alderen seks til tolv år, hva som kan være utfordrende og hva barnet kan ha behov for. Hvilke ressurser og muligheter en sosionom har i barneskolen og hvordan sosionomen kan være med å styrke barnet og forebygge eventuell skjevutvikling og psykiske vansker. Med fokus på resiliensfremmende arbeid og prosesser. | |
dc.language.iso | nb | language |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | |
dc.subject | Skilsmisse | |
dc.subject | Samlivsbrudd | |
dc.subject | Barn | |
dc.subject | Elever | |
dc.subject | Barneskole | |
dc.subject | Skoler | |
dc.subject | Sosialarbeidere | |
dc.subject | Resiliens | |
dc.subject | Mestring | |
dc.title | Fordi om skilsmisse er vanlig, er det vondt. På hvilken måte kan en sosionom i barneskolen hjelpe barn som opplever samlivsbrudd? | |
dc.type | Bachelor thesis | |