Vis enkel innførsel

dc.contributor.editorXenofontos, Constantinos
dc.contributor.editorNolan, Kathleen Theresa
dc.date.accessioned2024-01-04T08:31:45Z
dc.date.available2024-01-04T08:31:45Z
dc.date.created2024-01-03T11:49:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-3-0365-9882-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3109719
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleCritical Perspectives on Mathematics Teacher Educationen_US
dc.typeBooken_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin2219789
dc.source.pagenumber284en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal