Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFalcon, Samuel
dc.contributor.authorAdmiraal, Wilfried
dc.contributor.authorLeon, Jaime
dc.date.accessioned2023-03-27T10:35:06Z
dc.date.available2023-03-27T10:35:06Z
dc.date.created2023-03-22T12:28:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0959-4752
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3060540
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTeachers’ engaging messages and the relationship with students’ performance and teachers’ enthusiasmen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2023.101750
dc.identifier.cristin2136093
dc.source.journalLearning and Instructionen_US
dc.source.volume86en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal