Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHermansen, Hege
dc.contributor.authorMausethagen, Sølvi
dc.date.accessioned2023-03-21T09:29:19Z
dc.date.available2023-03-21T09:29:19Z
dc.date.created2023-03-17T11:24:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0883-0355
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3059456
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBeyond the research–practice gap: Constructing epistemic relations in teacher educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2
dc.identifier.doi10.1016/j.ijer.2023.102171
dc.identifier.cristin2134707
dc.source.journalInternational Journal of Educational Researchen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal