Et verktøy for alle? Læringsutbyttebeskrivelser og målkonflikt
dc.contributor.author | Eriksen, Andreas | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T13:28:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T13:28:22Z | |
dc.date.created | 2023-03-01T13:38:00Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Norsk pedagogisk tidsskrift. 2023, 107 (1), 27-38. | en_US |
dc.identifier.issn | 0029-2052 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3057976 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Et verktøy for alle? Læringsutbyttebeskrivelser og målkonflikt | en_US |
dc.title.alternative | A tool for everyone: Learning outcomes and conflicting goals | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.18261/npt.107.1.4 | |
dc.identifier.cristin | 2130476 | |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | en_US |
dc.source.volume | 107 | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.source.pagenumber | 27-38 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Publikasjoner fra Cristin [3890]
-
SPS - Documents [438]