Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJøsok, Evy
dc.contributor.authorTolgensbakk, Ida
dc.date.accessioned2022-03-22T08:38:36Z
dc.date.available2022-03-22T08:38:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7894-800-2
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2986696
dc.description.abstractHelt Ærlig-prosjektet har vært godt likt av alle involverte, og oppleves som en suksess av de som har vært med lokalt i de til nå to rundene prosjektet har vært gjennomført. Både skolesiden og lokalpolitikksiden gir tilbakemelding om at de har lært mye. Av læringspunkter bør man merke seg at også dette prosjektet har hatt vanskeligheter med å engasjere alle elevgrupper, og at metanivået – hvordan man kan påvirke i praksis – har lett for å forsvinne bak det konkrete temaet som tas opp. I dette notatet anbefaler vi en enkel metode for framtidig egenevaluering, der det legges vekt på om deltakerne har klart å dra nytte av prosjektarbeidet i videre undervisning og politisk arbeid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNOVA, OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesNOVA-notat;2: 2022
dc.subjectHelt ærlig-prosjekteten_US
dc.subjectevalueringen_US
dc.titleHelt ærlig. Effekteren_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber15en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel