dc.contributor.author | Kvellestad, Randi Veiteberg | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T13:34:42Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T13:34:42Z | |
dc.date.created | 2021-09-22T11:25:33Z | |
dc.date.issued | 2021-10-19 | |
dc.identifier.citation | FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk. 2021, 14 (1), . | en_US |
dc.identifier.issn | 1890-9515 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2979730 | |
dc.description.abstract | Artikkelen presenterer endringar i tekstilopplæringa ved Faglærarutdanning i design, kunst og handverk ved Høgskolen i Oslo (HiO), seinare Høgskolen i Oslo og Akershus (HiOA), og som i dag er kalla Institutt for estetiske fag (EST) ved OsloMet – storbyuniversitetet i perioden 1994 til 2017. Opplæringa var tidlegare knytt til solide fagstudium innan broderi, vev, biletvev og saum. Desse spesialstudia forsvann på 1990–2000-talet, og eit nytt innhald i Faglærarutdanninga og eit nytt studium i Mote og produksjon blei etablert. Dei to utdanningane har ulike samfunnsoppdrag og danningsomgrepet har endra seg. Studentane i begge studium utviklar ein breiare kompetanse innan fagfeltet. Handverk, ferdigheit og skriftleg refleksjon er sentrale kjenneteikn på utdanningane, men undervisingspraksis og bransjeerfaring er blitt ein viktigare del i lærings- og danningsprosessen. Det er læring inne på campus og læring ute i samfunnet. Samfunnsoppdraget til utdanningane har dermed påverka innhald og organisering. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | OsloMet - Storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk;Vol.14 Nr.1, 2021, Art.6 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Faglærarutdanning | en_US |
dc.subject | Tekstilopplæring | en_US |
dc.subject | Handverk | en_US |
dc.subject | Danning | en_US |
dc.subject | Samfunnsoppdrag | en_US |
dc.title | Det tekstilfaglege i endring 1994-2017 - ved Institutt for estetiske fag, HiO/HiOA | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Opphavsrett 2021 Randi Veiteberg Kvellestad | en_US |
dc.source.articlenumber | 6 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.7577/formakademisk.3597 | |
dc.identifier.cristin | 1937032 | |
dc.source.journal | FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk | en_US |
dc.source.volume | 14 | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.source.pagenumber | 1-23 | en_US |