Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKvellestad, Randi Veiteberg
dc.date.accessioned2022-02-17T13:34:42Z
dc.date.available2022-02-17T13:34:42Z
dc.date.created2021-09-22T11:25:33Z
dc.date.issued2021-10-19
dc.identifier.citationFormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk. 2021, 14 (1), .en_US
dc.identifier.issn1890-9515
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2979730
dc.description.abstractArtikkelen presenterer endringar i tekstilopplæringa ved Faglærarutdanning i design, kunst og handverk ved Høgskolen i Oslo (HiO), seinare Høgskolen i Oslo og Akershus (HiOA), og som i dag er kalla Institutt for estetiske fag (EST) ved OsloMet – storbyuniversitetet i perioden 1994 til 2017. Opplæringa var tidlegare knytt til solide fagstudium innan broderi, vev, biletvev og saum. Desse spesialstudia forsvann på 1990–2000-talet, og eit nytt innhald i Faglærarutdanninga og eit nytt studium i Mote og produksjon blei etablert. Dei to utdanningane har ulike samfunnsoppdrag og danningsomgrepet har endra seg. Studentane i begge studium utviklar ein breiare kompetanse innan fagfeltet. Handverk, ferdigheit og skriftleg refleksjon er sentrale kjenneteikn på utdanningane, men undervisingspraksis og bransjeerfaring er blitt ein viktigare del i lærings- og danningsprosessen. Det er læring inne på campus og læring ute i samfunnet. Samfunnsoppdraget til utdanningane har dermed påverka innhald og organisering.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherOsloMet - Storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesFormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk;Vol.14 Nr.1, 2021, Art.6
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectFaglærarutdanningen_US
dc.subjectTekstilopplæringen_US
dc.subjectHandverken_US
dc.subjectDanningen_US
dc.subjectSamfunnsoppdragen_US
dc.titleDet tekstilfaglege i endring 1994-2017 - ved Institutt for estetiske fag, HiO/HiOAen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOpphavsrett 2021 Randi Veiteberg Kvellestaden_US
dc.source.articlenumber6en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7577/formakademisk.3597
dc.identifier.cristin1937032
dc.source.journalFormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikken_US
dc.source.volume14en_US
dc.source.issue1en_US
dc.source.pagenumber1-23en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal