Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBøhler, Kjetil Klette
dc.contributor.authorHuang, Lihong
dc.date.accessioned2021-12-15T09:42:32Z
dc.date.available2021-12-15T09:42:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-7894-791-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2834344
dc.description.abstractDenne forskningsrapporten undersøker hvordan ungdom, ungdomskultur og ungdomsarbeid har blitt påvirket av pandemien med utgangspunkt i kvalitative intervjuer, spørreskjemadata og en litteraturstudie av eksisterende forskning på feltet. Studien fokuserer på hvordan ungdom benyttet nye digitale plattformer og populærkultur for å skape sosiale fellesskap, og hadde et særlig fokus på gaming og ungdoms bruk av musikk under pandemien. I tolkningen av funnene retter vi særlig søkelys på hvordan studien kan bidra til ny politikkutformingen på feltet som bidrar til kulturelt mangfold, medborgerskap og iscenesettelse av ulike identiteter.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNOVA, OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesNOVA-notat;7: 2021
dc.subjectPandemien_US
dc.subjectUngdomen_US
dc.subjectKoronaen_US
dc.subjectGamingen_US
dc.subjectMusikken_US
dc.titleHvordan har ungdom, ungdomskultur og ungdomsarbeid blitt påvirket av pandemien?en_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber51en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel