Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaug, Marit
dc.date.accessioned2021-06-18T09:35:09Z
dc.date.available2021-06-18T09:35:09Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.isbn978-82-8309-342-1
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2760112
dc.description.abstractDenne evalueringen tar for seg samarbeidet mellom OsloMet ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU) og fem universitetsskoler i Oslo og Viken. Samarbeidet er et svar på regjeringens nasjonale strategi for kvalitet og samarbeid i lærerutdanningen, ‘Lærerutdanning 2025’. Målet med evalueringen har vært å vurdere mål, aktiviteter og resultater, samt hvordan selve samarbeidet mellom GFU og skolene har fungert, med sikte på å lære av piloten for å oppskalere samarbeidet. Evalueringen ble gjennomført i perioden fra februar til november 2020.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2021:9
dc.subjectgrunnskoleen_US
dc.subjectuniversiteten_US
dc.subjectfaglærerutdanningen_US
dc.subjectuniversitetsskoleen_US
dc.titleUniversitetsskoler. Et samarbeid mellom Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU) og fem skoler i Oslo og Vikenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber24en_US
dc.relation.project201825en_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel