dc.contributor.author | Haug, Marit | |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T09:35:09Z | |
dc.date.available | 2021-06-18T09:35:09Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8309-342-1 | |
dc.identifier.issn | 1502-9794 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2760112 | |
dc.description.abstract | Denne evalueringen tar for seg samarbeidet mellom OsloMet ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU) og fem universitetsskoler i Oslo og Viken. Samarbeidet er et svar på regjeringens nasjonale strategi for kvalitet og samarbeid i lærerutdanningen, ‘Lærerutdanning 2025’. Målet med evalueringen har vært å vurdere mål, aktiviteter og resultater, samt hvordan selve samarbeidet mellom GFU og skolene har fungert, med sikte på å lære av piloten for å oppskalere samarbeidet. Evalueringen ble gjennomført i perioden fra februar til november 2020. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | By- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet - storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-rapport;2021:9 | |
dc.subject | grunnskole | en_US |
dc.subject | universitet | en_US |
dc.subject | faglærerutdanning | en_US |
dc.subject | universitetsskole | en_US |
dc.title | Universitetsskoler. Et samarbeid mellom Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU) og fem skoler i Oslo og Viken | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 24 | en_US |
dc.relation.project | 201825 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200 | en_US |