Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBøyum, Idunn
dc.contributor.authorByström, Katriina
dc.date.accessioned2021-01-26T12:55:33Z
dc.date.accessioned2021-03-02T16:21:41Z
dc.date.available2021-01-26T12:55:33Z
dc.date.available2021-03-02T16:21:41Z
dc.date.issued2020-12-15
dc.identifier.citationBøyum I, Byström K: Bibliotekaren som rettleiar: Kompetanseutvikling og erfaringsdeling i eit akademisk bibliotek. In: Evjen, Olsen, Tveit ÅK. Rød mix: Ragnar Audunson som forsker og nettverksbygger, 2020. ABM-media AS p. 121-143en
dc.identifier.isbn9788293298182
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/9825
dc.description.abstractKontinuerleg læring og kompetanseutvikling er naudsynt for dei fleste profesjonar. Bibliotektilsette er ikkje noko unnatak, og frå 90-talet har forsking innan bibliotek- og informasjonsfag retta merksemda mot læring og informasjonskompetanse (Bandyopadhyay & Boyd-Byrnes, 2016; Saunders, 2020), og den pedagogiske rolla bibliotekarar har for å utvikle informasjons- kompetansen hos studentar har vore mykje diskutert (Bøyum et al., 2017; Limberg et al., 2008; Lupton & Bruce, 2010). På den andre sida har ikkje bibliotekarars eigen informasjonskompetanse og informasjonspraksis vore forska like mykje på (Bøyum et al., 2017; Pilerot & Lindberg, 2018). For å bidra til utvikling av informasjonskompetanse trengst minimum grunnleggande kunnskap og ferdigheiter knytte til verktøya som er i bruk. Løpande teknologisk utvikling, endring i informasjonsressursar og ikkje minst informasjonsgjenfinningsverktøy og forskingsstøtteteknologi er typiske døme på område for kompetanseutvikling for bibliotekarar i akademiske bibliotek. For å yte meir avansert støtte og rettleiing krev ein meir omfattande kunnskap og ferdigheiter knytt til verktøya og korleis dei er eigna innanfor ulike informasjonslandskap og kontekstar (sjå t.d. Lloyd, 2017). Døme på kontekstar og kunnskapsområde kan vere undervisning og rettleiing, utvikling av biblioteksystem, eller bibliotekets skranke og det arbeidet som vert utført der.en
dc.language.isonnen
dc.publisherABM-Mediaen
dc.relation.ispartofseriesSkriftserien;
dc.relation.urihttps://skriftserien.oslomet.no/index.php/skriftserien/article/view/710
dc.rightsCreative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) Licenseen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectBibliotekararen
dc.subjectAkademiske biblioteken
dc.subjectInformasjonskompetanseen
dc.subjectBibliotek- og informasjonsfagen
dc.subjectInformasjonsåtferden
dc.subjectRettleiingen
dc.titleBibliotekaren som rettleiar: Kompetanseutvikling og erfaringsdeling i eit akademisk biblioteken
dc.typeChapteren
dc.typePeer revieweden
dc.date.updated2021-01-26T12:55:33Z
dc.description.versionpublishedVersionen
dc.identifier.cristin1860535
dc.source.isbn9788293298182


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) License
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) License