• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • SAM - Master Theses
  • SAM - Master i Styring og ledelse
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • SAM - Master Theses
  • SAM - Master i Styring og ledelse
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Frå Hernes til Clemet - frå plan til marknad? Ein analyse av Reform 94/Reform 97 og Kunnskapsløftet

Standal, Einar Ove
Master thesis
Published version
Thumbnail
View/Open
Standal_MSL2020.pdf (785.4Kb)
URI
https://hdl.handle.net/10642/9265
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • SAM - Master i Styring og ledelse [193]
Abstract
Tema for oppgåva er gjennomføringa av reformer i norsk grunnopplæring i perioden 1990-2005. I denne

perioden vart heile utdanningssystemet frå barnehage til høgre utdanning reformert i eit omfang og i ei

breidde som ein ikkje hadde sett sidan dei omfattande endringane av utdanningssystemet i

attreisingsperioden etter andre verdskrigen. Under Gudmund Hernes som kyrkje-, utdannings- og

forskingsminister 1990-1995 og Kristin Clemet som utdannings- og forskingsminister frå 2001 til 2005

opplevde utdanningssystemet både strukturreformer og styringsreformer, innhaldsreformer og

personalreformer. Denne oppgåva analyserer reformene og organiseringa av sektoren primært med

søkjelys på grunngjeving og struktur, styring og organisering.
Description
Master i styring og ledelse
Publisher
OsloMet-Storbyuniversitetet

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit