Fra frustrasjon til aksjon! Hvordan tilrettelegge prosjekt til fordypning på Vg1 helse- og sosialfag, slik at elevene opplever mening og yrkesrelevans
dc.contributor.author | Aakre, Gunn Turid | en_US |
dc.contributor.author | Berg, Anne Kathrine | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-07-04T10:46:57Z | |
dc.date.available | 2011-07-04T10:46:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.citation | MAYP 2009/Aa | en_US |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_10797 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/781 | |
dc.description | Master i yrkespedagogikk | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Akershus | en_US |
dc.subject | Aksjonsforskning | en_US |
dc.subject | Videregående skoler | en_US |
dc.subject | Kunnskapsløftet | en_US |
dc.subject | Læreplaner | en_US |
dc.subject | Helse- og sosialfag | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.title | Fra frustrasjon til aksjon! Hvordan tilrettelegge prosjekt til fordypning på Vg1 helse- og sosialfag, slik at elevene opplever mening og yrkesrelevans | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |