Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAakre, Gunn Turiden_US
dc.contributor.authorBerg, Anne Kathrineen_US
dc.date.accessioned2011-07-04T10:46:57Z
dc.date.available2011-07-04T10:46:57Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.citationMAYP 2009/Aaen_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_10797en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/781
dc.descriptionMaster i yrkespedagogikken_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Akershusen_US
dc.subjectAksjonsforskningen_US
dc.subjectVideregående skoleren_US
dc.subjectKunnskapsløfteten_US
dc.subjectLæreplaneren_US
dc.subjectHelse- og sosialfagen_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.titleFra frustrasjon til aksjon! Hvordan tilrettelegge prosjekt til fordypning på Vg1 helse- og sosialfag, slik at elevene opplever mening og yrkesrelevansen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel