• Dagligvarehandel på nett og i fysisk butikk, er det noen forskjell? En kvalitativ studie av studenters handelsatferd 

      Eide, Hanna Schjerva; Sahbaz, Asja (Bachelor thesis, 2017-05)
      Temaet i oppgaven er forskjeller i studenters kjøpsatferd når det kommer til mathandel i butikk og på nett. Bransjen går gjennom en moderniseringsprosess som karakteriseres av større tilværelse på nett.
    • Etikk takk 

      Edlund, Andrea Kristin; Nisja, Linda (Bachelor thesis, 2017-05)
      Oppgaven har som formål å avdekke motivene bak kommunikasjon av samfunnsansvar, samt å belyse hvorvidt disse sammenfaller med kundenes interesser for informasjon om samfunnsansvar.
    • Following-up midwives after adverse incidents: How front-line management practices help second victims 

      Rønningstad, Chris; Christoffersen, Line; Teigen, Janne (Midwifery;Volume 85, June 2020, 102669, Journal article; Peer reviewed, 2020-02-16)
      Objective: To describe how front-line managers of maternity wards provide support to midwives as second victims in the aftermath of an adverse incident. Design: A qualitative study using critical incident technique and a ...
    • Hva er verdien av Bik Bok AS per 31.12.2016? 

      Markholm, Lena (Bachelor thesis, 2017-05)
      Formålet med oppgaven er å finne et verdiestimat på Bok Bok AS gjennom å bruke ulike verdesettelsesmodeller og strategiske analyser.
    • Innføring av et gjeldsinformasjonsforetak 

      Røkholt, Susann (Bachelor thesis, 2017-05)
      Oppgaven ser på hvordan et gjeldsinformasjonsforetak påvirker aktørene på markedet. Formålet med oppgaven er å undersøke ulike scenarier i sammenheng med et gjeldsinformasjonsforetak vil slå ut for aktørene på markedet.
    • Norske klesbedrifters bruk av sosiale medier i markedsføringssammenheng 

      Munkvold, Vebjørn Hammerseth; Pettersen, Sigmund Dahler (Bachelor thesis, 2017-05)
      Oppgaven undersøker hvordan norske bedrifter i klesbransjen bruker sosiale medier i sin markedsføring. Formålet har vært å beskrive hvordan bruk av sosiale medier i markedsføringen kan bidra til å gi disse bedriftene et ...