Blar i SAM - Handelshøyskolen på forfatter "Christoffersen, Line"
-
Dagligvarehandel på nett og i fysisk butikk, er det noen forskjell? En kvalitativ studie av studenters handelsatferd
Eide, Hanna Schjerva; Sahbaz, Asja (Bachelor thesis, 2017-05)Temaet i oppgaven er forskjeller i studenters kjøpsatferd når det kommer til mathandel i butikk og på nett. Bransjen går gjennom en moderniseringsprosess som karakteriseres av større tilværelse på nett. -
Etikk takk
Edlund, Andrea Kristin; Nisja, Linda (Bachelor thesis, 2017-05)Oppgaven har som formål å avdekke motivene bak kommunikasjon av samfunnsansvar, samt å belyse hvorvidt disse sammenfaller med kundenes interesser for informasjon om samfunnsansvar. -
Following-up midwives after adverse incidents: How front-line management practices help second victims
Rønningstad, Chris; Christoffersen, Line; Teigen, Janne (Midwifery;Volume 85, June 2020, 102669, Journal article; Peer reviewed, 2020-02-16)Objective: To describe how front-line managers of maternity wards provide support to midwives as second victims in the aftermath of an adverse incident. Design: A qualitative study using critical incident technique and a ... -
Hva er verdien av Bik Bok AS per 31.12.2016?
Markholm, Lena (Bachelor thesis, 2017-05)Formålet med oppgaven er å finne et verdiestimat på Bok Bok AS gjennom å bruke ulike verdesettelsesmodeller og strategiske analyser. -
Innføring av et gjeldsinformasjonsforetak
Røkholt, Susann (Bachelor thesis, 2017-05)Oppgaven ser på hvordan et gjeldsinformasjonsforetak påvirker aktørene på markedet. Formålet med oppgaven er å undersøke ulike scenarier i sammenheng med et gjeldsinformasjonsforetak vil slå ut for aktørene på markedet. -
Norske klesbedrifters bruk av sosiale medier i markedsføringssammenheng
Munkvold, Vebjørn Hammerseth; Pettersen, Sigmund Dahler (Bachelor thesis, 2017-05)Oppgaven undersøker hvordan norske bedrifter i klesbransjen bruker sosiale medier i sin markedsføring. Formålet har vært å beskrive hvordan bruk av sosiale medier i markedsføringen kan bidra til å gi disse bedriftene et ...