Browsing LUI - Master i Barnehagekunnskap by Subject "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220"
Now showing items 1-3 of 3
-
«Det handler om å bli hørt!» Barnehagelæreren som deltager i den offentlige debatt.
(Master thesis, 2014)This study examines three early childhood education teachers' experiences on participating in the public debate on critical issues affecting their workplace, profession and early childhood education in general. Through an ... -
Lek og voksenrollen: En studie om barns lek og de voksnes involvering
(Master thesis, 2013)This is a qualitative research paper on children’s play and the adult’s role in children’s play. The method used is focus group interviews with the preschool teachers in four different kindergartens, in three different ... -
MØTER RUNDT NETTBRETT I BARNEHAGEN: et aksjonsforskningsprosjekt med utgangspunkt i relasjoner og materialitet
(Master thesis, 2014)Oppgaven er i hovedsak empiridrevet og omhandler et aksjonsforskningsprosjekt i en barnehage. Den tar utgangspunkt i barnehagens måte å organisere sitt pedagogiske arbeidet på. Barnehagen er inspirert av Reggio Emilia ...