Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrekke, Øystein
dc.date.accessioned2018-06-22T18:54:55Z
dc.date.accessioned2018-10-30T08:45:24Z
dc.date.available2018-06-22T18:54:55Z
dc.date.available2018-10-30T08:45:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBrekke ØB. Religionskritikk i klasserommet. Fag, kritikk og ontologi i norsk skule. Prismet. 2018(2-3):107-131en
dc.identifier.issn0032-8847
dc.identifier.issn0032-8847
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/6289
dc.description.abstractArtikkelen utforskar spørsmålet om religionskritikk i norsk skule med særleg blikk på religions- og livssynsundervisninga i grunnskule (KRLE) og på vidaregåande trinn (RE). Eg tar utgangspunkt i to bidrag av nyare dato til tematikken, frå filosofen Gunnar Skirbekk og religionsvitaren Bengt-Ove Andreassen. Ut frå ei drøfting av religionskritikkens form og funksjon i klasserommet ønskjer eg å retta merksemd mot det didaktisk sett viktige spørsmålet om skulefagets praktiske ontologi. Med dette meiner eg spørsmålet om kva som grunnleggjande sett får sleppa til som relevante perspektiv og gyldige rammer for skulen sitt KRLE/RE-fag. Det er her viktig at skulefaget ivaretar eit ope arbeids- og samtalerom, som i sin tur inneber eit fagleg perspektiv- og metodemangfald i det didaktiske arbeidet, også i måten ein arbeider med religionskritikk på.en
dc.language.isonnen
dc.publisherIKO - Kirkelig pedagogisk senteren
dc.relation.ispartofseriesPrismet;Årgang 69, hefte 2/3
dc.relation.urihttps://www.journals.uio.no/index.php/prismet/article/view/6260/5286
dc.rightsDenne artikkelen er publisert under lisensen CC BY-NC 4.0 (se https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ ). Det er en Creative Commons-lisens som tillater deling av verket for ikke-kommersielle formål, gitt at forfatter og opprinnelig publiseringssted oppgis.en
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectReligionskritikken
dc.subjectFagontologieren
dc.subjectReligionsdidaktikkeren
dc.subjectPerspektivmangfalden
dc.titleReligionskritikk i klasserommet. Fag, kritikk og ontologi i norsk skuleen
dc.typeJournal articleen
dc.typePeer revieweden
dc.date.updated2018-06-22T18:54:55Z
dc.description.versionpublishedVersionen
dc.identifier.cristin1593391
dc.source.journalPrismet


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Denne artikkelen er publisert under lisensen CC BY-NC 4.0 (se https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ ).  Det er en Creative Commons-lisens som tillater deling av verket for ikke-kommersielle formål, gitt at forfatter og opprinnelig publiseringssted oppgis.
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Denne artikkelen er publisert under lisensen CC BY-NC 4.0 (se https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ ). Det er en Creative Commons-lisens som tillater deling av verket for ikke-kommersielle formål, gitt at forfatter og opprinnelig publiseringssted oppgis.