Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDigranes, Ingvilden_US
dc.date.accessioned2016-01-28T12:14:36Z
dc.date.available2016-01-28T12:14:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.citationDigranes, I. (2015). Den kulturelle skulesekken - Kvalitetsskule eller kulturarroganse?. FORMakademisk, 8(2).en_US
dc.identifier.issn1890-9515en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1292765en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/2970
dc.description.abstractI programmet Visuell kunst i Den kulturelle skulesekken (DKS), var målsetjinga i utgangspunktet eit likeverdig samarbeid mellom skulen og kulturverda. Ti år inn i satsinga ser vi framleis usemje rundt mål og innhald knytt til samarbeidsprosjekt i skulen. To ulike profesjonar, med ulikt ideologisk og fagleg utgangspunkt, skal saman ha ansvar for ei arbeidsoppgåve. Rammene og arbeidsdelinga vert uklår og dette gjev opphav til eit profesjonsdilemma knytt til både forankring av programmet, og ansvaret for kvardagen i skulefaget Kunst og handverk. Å sameine kunstverda sine karismatiske verdiar og skuleverda sine demokratiske prinsipp for opplæringa kan verke som ei vanskeleg øving. Det mystiske i kunsten og vektlegging av tydelege læringsmål i skulen kan verke vrient å sameine i ein inter-profesjonell kvalitetsdiskusjon som set ideologiar i spel. Ut frå denne media- og dokumentundersøkinga kan det verke som om media si framstilling av DKS-praksis i større grad har vore med på å gravleggje relevante spørsmål knytt til problematikken heller enn å skape eit klima for gode diskusjonar på tvers av samarbeidet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen_US
dc.relation.ispartofseriesFORMakademisk;8(2)en_US
dc.subjectDen kulturelle skulesekkenen_US
dc.subjectKunst og handverk i grunnskulenen_US
dc.subjectprofesjonsgrenseren_US
dc.subjectjurisdiksjonen_US
dc.subjectfagdidaktikken_US
dc.subjectkulturmøteren_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.titleDen kulturelle skulesekken - Kvalitetsskule eller kulturarroganse?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionCopyright (c) 2015 Ingvild Digranes This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.en_US
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.7577/formakademisk.714


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel