Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOngstad, Sigmunden_US
dc.date.accessioned2015-01-08T13:04:22Z
dc.date.available2015-01-08T13:04:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationOngstad, S. (2014). Driften i literacy-begrepet - en utfordring for lærerutdanningers fagdidaktikk? I: B. Kleve, S, Penne & H. Skaar (Red). Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning. Oslo: Novus forlagen_US
dc.identifier.isbn9788270997527en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1122533en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/2236
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNovusen_US
dc.subjectNKRen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectLiteracyen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.titleDriften i literacy-begrepet - en utfordring for lærerutdanningers fagdidaktikk?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeChapteren_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel