Utviklingsarbeid
dc.contributor.author | Johannesdottir, Helga | |
dc.date.accessioned | 2014-03-21T08:50:40Z | |
dc.date.available | 2014-12-01T03:02:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Johannesdottir, H. (2013). Fordypningsverksted. I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland, Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-media | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-93298-06-9 | |
dc.identifier.other | FRIDAID 1085951 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1919 | |
dc.description.abstract | Mer vekt på studentaktive arbeidsformer står sentralt i nyere pedagogisk praksis, med grunnlag i pedagogisk teori og forskning. Dette er også føringer som ble gitt i Kvalitetsreformen fra 2002. Denne artikkelen beskriver erfaringer fra overgang fra ensidig forelesningspreget undervisning til utprøving av en verkstedsform for faglig fordypning. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | ABM-media | en_US |
dc.subject | Forelesningsformer | en_US |
dc.subject | Fordypning | en_US |
dc.title | Utviklingsarbeid | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
SAM - Institutt for sosialfag [560]
SAM - Department of Social Work, Child Welfare and Social Policy