Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJohannesdottir, Helga
dc.date.accessioned2014-03-21T08:50:40Z
dc.date.available2014-12-01T03:02:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationJohannesdottir, H. (2013). Fordypningsverksted. I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland, Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-mediaen_US
dc.identifier.isbn978-82-93298-06-9
dc.identifier.otherFRIDAID 1085951
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1919
dc.description.abstractMer vekt på studentaktive arbeidsformer står sentralt i nyere pedagogisk praksis, med grunnlag i pedagogisk teori og forskning. Dette er også føringer som ble gitt i Kvalitetsreformen fra 2002. Denne artikkelen beskriver erfaringer fra overgang fra ensidig forelesningspreget undervisning til utprøving av en verkstedsform for faglig fordypning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherABM-mediaen_US
dc.subjectForelesningsformeren_US
dc.subjectFordypningen_US
dc.titleUtviklingsarbeiden_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel