Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorChristensen, Hanneen_US
dc.contributor.authorUlleberg, Ingeren_US
dc.date.accessioned2013-12-03T13:22:39Z
dc.date.available2013-12-03T13:22:39Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.citationChristensen, H., Ulleberg, I. (2013). Forholdet mellom etterutdanning og skoleutvikling - eksterne fagmiljøer rolle og ansvar. I I. Pareliussen, B. Bolme Moen, A.B. Reinertsen & T. Solhaug (Red.), FoU i praksis 2012: conference proceedings. Trondheim, 23. og 24. april 2012 (s. 272-278).en_US
dc.identifier.isbn9788232100866en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1061288en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1685
dc.description.abstractAnsatte i universitet og høgskole har etterutdanning som en av sine arbeidsoppgaver. Etterutdanningen kan være lokalt eller sentralt initiert og den kan være skolebasert eller lokalisert på utdanningsinstitusjonene. Samarbeidet mellom oppdragsgivere og kompetansemiljø kan være utfordrende for begge parter. Artikkelen konkretiserer to ulike oppdrag, et lokalt og et sentralt initiert, og undersøker hvordan samarbeid om etterutdanning kan avklares og utviklesen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherAkademikaen_US
dc.subjectEtterutdanningen_US
dc.subjectSamarbeiden_US
dc.subjectOppdragsgivereen_US
dc.subjectKompetansemiljøen_US
dc.subjectUniversitet- og høgskolesektorenen_US
dc.titleForholdet mellom etterutdanning og skoleutvikling - eksterne fagmiljøer rolle og ansvaren_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.identifier.doihttp://tapironline.no/fil/vis/1155


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel