dc.contributor.author | Christensen, Hanne | en_US |
dc.contributor.author | Ulleberg, Inger | en_US |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T13:22:39Z | |
dc.date.available | 2013-12-03T13:22:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.citation | Christensen, H., Ulleberg, I. (2013). Forholdet mellom etterutdanning og skoleutvikling - eksterne fagmiljøer rolle og ansvar. I I. Pareliussen, B. Bolme Moen, A.B. Reinertsen & T. Solhaug (Red.), FoU i praksis 2012: conference proceedings. Trondheim, 23. og 24. april 2012 (s. 272-278). | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788232100866 | en_US |
dc.identifier.other | FRIDAID 1061288 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1685 | |
dc.description.abstract | Ansatte i universitet og høgskole har etterutdanning som en av sine arbeidsoppgaver. Etterutdanningen
kan være lokalt eller sentralt initiert og den kan være skolebasert eller lokalisert
på utdanningsinstitusjonene. Samarbeidet mellom oppdragsgivere og kompetansemiljø kan
være utfordrende for begge parter. Artikkelen konkretiserer to ulike oppdrag, et lokalt og et
sentralt initiert, og undersøker hvordan samarbeid om etterutdanning kan avklares og utvikles | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Akademika | en_US |
dc.subject | Etterutdanning | en_US |
dc.subject | Samarbeid | en_US |
dc.subject | Oppdragsgivere | en_US |
dc.subject | Kompetansemiljø | en_US |
dc.subject | Universitet- og høgskolesektoren | en_US |
dc.title | Forholdet mellom etterutdanning og skoleutvikling - eksterne fagmiljøer rolle og ansvar | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.identifier.doi | http://tapironline.no/fil/vis/1155 | |