• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Notat
  • View Item
  •   Home
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Notat
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Brukererfaringer med super-tekst-TV

Slettemeås, Dag
Notat
Thumbnail
View/Open
file72589_prosjektnotat2004-06.pdf (273.1Kb)
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12199/6010
Date
2004
Metadata
Show full item record
Collections
  • SIFO Notat [168]
Abstract
Nummer: 6-2004 Denne delrapporten tar utgangspunkt i brukererfaringer med NRKs super-tekst-TV forsøk som ble gjennomført mot slutten av 2003. SIFO intervjuet 6 husstander om erfaringene med super-teksten, hvilke forventinger de hadde til digital- og interaktiv TV, og anskaffelse og bruk av digitale / elektroniske medier i hjemmet. Denne delstudien tar kun for seg konkrete brukererfaringer det vil si tekniske forhold samt opplevelsen av tjenesten som ble presentert. Rapporten er et supplement til NRKs egen kvantitative datainnsamling om brukererfaringer. Tilknyttede prosjekter Consuming digital adventure oriented media in everyday life, contents and contexts (DIGIADVENT) IKTsatsning: Digitale medier og forbruk
Series
Prosjektnotat 6-2004

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit