Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVittersø, Gunnar
dc.date.accessioned2020-08-17T13:03:55Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:55:28Z
dc.date.available2020-08-17T13:03:55Z
dc.date.available2021-04-29T12:55:28Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5939
dc.description.abstractDette er en case-studie av lanseringen av økologisk melk på det norske markedet. Studien er en del av prosjektet ”Forbrukerens rolle i miljøpolitiske suksesser”. En overordnet problemstilling for prosjektet er hvilken rolle forbrukeren har spilt i ulike miljøpolitiske tiltak. Kunnskap om forbrukernes rolle er viktig i en tid da forbrukeren i stadig større grad blir trukket inn som en sentral målgruppe for miljøpolitikken. Målet for prosjektet er å kartlegge betingelser for forbrukermedvirkning og forbrukerinnflytelse i miljøpolitikken. Vi er primært opptatt av forbrukerrollen, men kartlegger også andre sentrale aktører med innflytelse over prosessen og deres rolle i forhold til forbrukerinteressene.no_NB
dc.publisherLysaker, SIFO
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat 5-2000
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleForbrukernes rolle i lanseringen av økologisk melkno_NB
dc.typeNotat
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/gunjar/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel