Show simple item record

dc.contributor.authorStorm-Mathisen, Ardis
dc.date.accessioned2020-06-21T15:28:18Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:43:17Z
dc.date.available2020-06-21T15:28:18Z
dc.date.available2021-04-29T12:43:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5335
dc.description.abstractDenne rapporten ser nærmere på hvordan smarttelefonen har påvirket forbrukere og forbrukerrollen og diskuterer hvilke muligheter og utfordringer smarttelefonteknologien kan gi forbrukere – og spesielt unge forbrukere- i tiden fremover. SIFO har jobbet med denne problematikken i vel 10 år og rapporten er en gjennomgang og oppsummering av foreliggende rapporter og anbefalinger fra SIFO om utviklingen og hvordan man bør følge med på dette feltet i det videre.no_NB
dc.publisherOslo: Forbruksforskningsinstituttet SIFO
dc.relation.ispartofseriesOppdragsrapport nr. 15-2016
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleForbrukere og smarttelefonno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/ardist/
fagarkivet.source.pagenumber84.0


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record