Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrusdal, Ragnhild
dc.contributor.authorLavik, Randi
dc.date.accessioned2020-06-21T15:27:27Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:43:33Z
dc.date.available2020-06-21T15:27:27Z
dc.date.available2021-04-29T12:43:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5297
dc.description.abstractRapporten oppsummerer seks rapporter fra prosjektet om callsentre (kundesentre) som startet i 2010. I prosjektet inngår flere undersøkelser av forbrukere og telefonsalg samt kartlegging av kundesentre, både kommersielle og frivillige organisasjoner. Siste rapport ser på kundesentre, frivillige og kommersielle som arbeidsplass. I rapporten oppsummeres en beskrivelse av kundesentermarkedet samt kundesentrenes syn på telefonsalg og frivillige organisasjoner forhold til givere. Resultatene summeres opp i en bekrivelse av telesalgsmarkedet, ønsker og innspill fra kommersielle aktører samt ønsker og innspill fra frivillige organisasjoner.    Tilknyttede prosjekter Evaluering telefonsalgno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.relation.ispartofseriesOppdragsrapport 3-2014
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleSammenfatning av evaluering av markedsføringslovenno_NB
dc.typeReport


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel