Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrusdal, Ragnhild
dc.date.accessioned2020-06-21T15:27:10Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:43:15Z
dc.date.available2020-06-21T15:27:10Z
dc.date.available2021-04-29T12:43:15Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5272
dc.description.abstractDette notatet gir et innblikk i hva norske barn utsettes for av markedsføring på skolen, i fritiden og gjennom ulike medier og hvordan de reagerer på dette. Det gir også et innblikk i hva det vil si å være ung i dag, i hvilken grad de eksponeres for medier og ulik type og videre gir det et innblikk i barn og unges forbruk. Men hovedvekten vil dreie seg om markedsføring rettet mot barn og unge.no_NB
dc.publisherLysaker, SIFO
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport 5-1999
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleKommersielt trykk og markedsføring mot barn og ungeno_NB
dc.typeRapport


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel