Show simple item record

dc.contributor.authorTronud, Marianne
dc.contributor.authorSlettemeås, Dag
dc.date.accessioned2020-06-21T15:27:08Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:46:03Z
dc.date.available2020-06-21T15:27:08Z
dc.date.available2021-04-29T12:46:03Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5267
dc.description.abstractNummer: 13-2011 I denne rapporten tar vi for oss forbrukernes egenerfarte opplevelser av hvordan de håndterer ulike digital oppgaver i sitt hverdagsliv. Denne egenvurderte mestringen gir en indikasjon på den digitale kompetansen i befolkningen, og hvordan den har utviklet seg over tid. Rapporten ser videre spesielt på ekom-tjenester som er koplet sammen og levert av en og samme tjenestetilbyder (triple play), og hvilke erfaringer forbrukerne har med denne tjeneste-koplingen. Tilknyttede prosjekter SIFO-surveyno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleDigital mestring og erfaringer med tjeneste-bundling blant norske forbrukereno_NB
dc.typeRapport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/dags/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record