Show simple item record

dc.contributor.authorLavik, Randi
dc.contributor.authorSchjøll, Alexander
dc.date.accessioned2020-06-21T15:27:04Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:46:16Z
dc.date.available2020-06-21T15:27:04Z
dc.date.available2021-04-29T12:46:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5255
dc.description.abstractDenne rapporten tar for seg detaljsalg av mobiltelefoner til forbrukere. Vi har kun sett på såkalte bundlede mobiltelefoner, dvs. telefoner som selges med abonnement eller på annen måte er knyttet til en bestemt operatør. Vi har grunn til å tro at et stort antall av mobiltelefoner som selges i Norge, selges med at abonnement eller på annen måte er knyttet til en operatør. Resultatene viser at det er de to store mobiloperatørene, Telenor og NetCom, som dominerer handelen med bundlede mobiltelefoner i de ulike salgskanalene. Markedets kompleksitet og den tilgjengelige informasjonen gjør det vanskelig for forbrukerne å sammenligne tilbud og få oversikt over markedet.no_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleBundet til mobilmasten?no_NB
dc.typeRapport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/alexan/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record