dc.contributor.author | Finnvold, Jon Erik | |
dc.date.accessioned | 2020-06-21T13:35:22Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T07:29:54Z | |
dc.date.available | 2020-06-21T13:35:22Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T07:29:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7894-482-0 | |
dc.identifier.issn | 0808-5013 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/5060 | |
dc.description.abstract | | en |
dc.description.abstract | Rapporten dokumenterer arbeidsmarknadstilknyting og utdanning for ei gruppe personar med fysisk funksjonsnedsetjing. Samanlikna med eit tilfeldig befolkningsutval i same alder var denne gruppa langt svakare stilt på arbeidsmarknaden; 36 prosent var yrkesaktive mot 87 prosent i den øvrige befolkninga. Lågt utdanningsnivå var hovudårsak til låg yrkesdeltaking . Rapporten analyserer også konsekvensane av tilhøve i barndommen, slik som foreldras sosiale bakgrunn, for sjansane til å lukkast i utdanning og arbeidsliv. Rapporten gir ö³g ei oversikt over skulesituasjonen til barn med fysiske funksjonsnedsetjingar, basert på ei spørjeundersøking blant foreldre. Sentrale tema er trivsel og samarbeid, men også deltaking i sosiale aktivitetar etter skuletid. Omfanget av segregerte undervisningsopplegg er omfattande og har negative konsekvensar på mange område. Pris: kr 120,- | no_NB |
dc.publisher | Oslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA | |
dc.relation.ispartofseries | NOVA Rapport 12/13 | |
dc.subject | NOVA | |
dc.title | Langt igjen? | no_NB |
dc.type | Research report | |
fagarkivet.author.link | https://www.oslomet.no/om/ansatt/jefinn | |
fagarkivet.source.pagenumber | 92 | |