Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSundnes, Anita
dc.date.accessioned2020-06-21T13:33:25Z
dc.date.accessioned2021-04-30T07:31:50Z
dc.date.available2020-06-21T13:33:25Z
dc.date.available2021-04-30T07:31:50Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn82-7894-195-5
dc.identifier.issn0808-5013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/4879
dc.description.abstracten
dc.description.abstractHvilken betydning har det for en skole å få tilgang til en ekstern mentor i sitt verdi- og holdningsarbeid? "Skal-Skal ikke" er et statlig finansiert verdiprosjekt der 26 skoler, barnehager, menigheter og lokalsamfunn deltar med egne opplegg knyttet til bevisstgjøring av verdier. Hver deltager får tilgang til en ekstern fagperson som skal følge og støtte dem gjennom treårsperioden prosjektet varer. På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NOVA gjennomført en underveisevaluering av mentorordningen, på grunnlag av feltarbeid i tre av skolene. Denne rapporten formidler erfaringer med mentorenes bidrag, og gir anbefalinger om videre utvikling av ordningen. Last ned rapporten i fulltekstformat (pdf)no_NB
dc.publisherOslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
dc.relation.ispartofseriesNOVA Rapport 14/04
dc.subjectNOVA
dc.titleEt prosjekt som protesjéno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.source.pagenumber57


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel