Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMastekaasa, Arne
dc.date.accessioned2020-05-11T12:10:53Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:05:35Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:59:00Z
dc.date.available2020-05-11T12:10:53Z
dc.date.available2020-08-26T06:05:35Z
dc.date.available2021-04-29T08:59:00Z
dc.date.issued2008-09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3062
dc.description.abstractI mange land er man bekymret over sviktende rekruttering til læreryrket, og spesielt over kvaliteten på nye lærere. Det er vanskelig å definere lærerkvalitet og enda vanskeligere å måle slik kvalitet. Formålet med dette notatet er å bidra med en del statistisk informasjon som kan kaste lys over noen sannsynlige konsekvenser av de skjerpete opptakskravene i allmennlærerutdanningen.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;nr. 5
dc.subjectLæreryrketen
dc.titleTidligere skoleprestasjoner og rekruttering til og gjennomføring av allmennlærerutdanningen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber11en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel