Læreryrkets status: allmennlæreres egenvurderinger i StudData
dc.contributor.advisor | Helland, Håvard | |
dc.contributor.author | Drange, Ida | |
dc.contributor.author | Skjønsberg, Andreas | |
dc.date.accessioned | 2020-05-11T12:04:32Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:01:56Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T08:59:12Z | |
dc.date.available | 2020-05-11T12:04:32Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:01:56Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T08:59:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3061 | |
dc.description.abstract | Dette notatet er utarbeidet på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. Tema for notatet er læreryrkets status. Dette undersøkes ved å se på allmennlærerstudenter og nyutdannede læreres vurdering av dette i StudData. StudData er en longitudinell spørreskjemaundersøkelse som følger tre kull profesjonsstudenter gjennom utdanningen og ut i arbeidslivet. I dette notatet sammenlignes allmennlærerne med sykepleiere og førskolelærere. Der hvor de samme spørsmål er stilt flere ganger (til flere panel og/eller i flere faser) vil det presenteres slik at man kan si noe om utvikling over tid. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo | en |
dc.relation.ispartofseries | SPS arbeidsnotat;nr. 4 | |
dc.subject | Læreryrket | en |
dc.title | Læreryrkets status: allmennlæreres egenvurderinger i StudData | en |
dc.type | Working paper | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 68 | en |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
SPS - Documents [419]