Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHelland, Håvard
dc.contributor.authorDrange, Ida
dc.contributor.authorSkjønsberg, Andreas
dc.date.accessioned2020-05-11T12:04:32Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:01:56Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:59:12Z
dc.date.available2020-05-11T12:04:32Z
dc.date.available2020-08-26T06:01:56Z
dc.date.available2021-04-29T08:59:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3061
dc.description.abstractDette notatet er utarbeidet på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. Tema for notatet er læreryrkets status. Dette undersøkes ved å se på allmennlærerstudenter og nyutdannede læreres vurdering av dette i StudData. StudData er en longitudinell spørreskjemaundersøkelse som følger tre kull profesjonsstudenter gjennom utdanningen og ut i arbeidslivet. I dette notatet sammenlignes allmennlærerne med sykepleiere og førskolelærere. Der hvor de samme spørsmål er stilt flere ganger (til flere panel og/eller i flere faser) vil det presenteres slik at man kan si noe om utvikling over tid.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;nr. 4
dc.subjectLæreryrketen
dc.titleLæreryrkets status: allmennlæreres egenvurderinger i StudDataen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber68en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel