Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSmeby, Jens-Christian
dc.contributor.authorSkjønsberg, Andreas
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2020-05-11T11:11:37Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:01:53Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:58:51Z
dc.date.available2020-05-11T11:11:37Z
dc.date.available2020-08-26T06:01:53Z
dc.date.available2021-04-29T08:58:51Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3054
dc.description.abstractI denne rapporten er førskolelærerstudenters vurderinger av førskolelærerutdanningen analysert. Undersøkelsen rapporten bygger på er en spørreskjemaundersøkelse foretatt blant studenter som i 2007 var i sitt tredje studieår. Vi har sammenlignet førskolelærerutdanninger ved fire forskjellige læresteder: Høgskulen i Volda, Høgskolen i Oslo, Høgskolen i Bergen og Høgskolen i Bodø. Datamaterialet bygger på StudData-undersøkelsen som gjennomføres og ledes av Senter for Profesjonsstudier ved Høgskolen i Oslo.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;nr. 2
dc.subjectFørskolelærerstudenteren
dc.titleStudentenes vurdering av førskolelærerutdanningen – resultater fra StudDataen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber44en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel