dc.contributor.author | Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen | |
dc.date.accessioned | 2020-05-08T11:18:54Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:12:00Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T09:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-05-08T11:18:54Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:12:00Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T09:14:49Z | |
dc.date.issued | 2012-01 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3043 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten undersøkes praksis som læringsarena i fem profesjonsutdanninger i Norge: sykepleie-, allmennlærer-, sosialarbeider-, førskolelærer og fysioterapeututdanningen. Vi ser særlig på tre sider ved utdanningskvaliteten: undervisningskvalitet, utdanningens relevans og resultatkvalitet (se innledningen i kapittel 1 for begrepsavklaringer). Undersøkelsen bygger på spørreskjemaundersøkelser sendt til praksisveiledere, faglærere og studenter ved et utvalg høgskoler og universitet. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | Småskrift 2012;nr. 2 | |
dc.subject | Praksisopplæringer | en |
dc.title | Praksis i studiene : En undersøkelse blant praksisveiledere, faglærere og studenter ved fem profesjonsutdanninger | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 102 | en |