Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHatlevik, Ida Katrine Riksaasen
dc.date.accessioned2020-05-08T11:18:54Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:12:00Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:49Z
dc.date.available2020-05-08T11:18:54Z
dc.date.available2020-08-26T06:12:00Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:49Z
dc.date.issued2012-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3043
dc.description.abstractI denne rapporten undersøkes praksis som læringsarena i fem profesjonsutdanninger i Norge: sykepleie-, allmennlærer-, sosialarbeider-, førskolelærer og fysioterapeututdanningen. Vi ser særlig på tre sider ved utdanningskvaliteten: undervisningskvalitet, utdanningens relevans og resultatkvalitet (se innledningen i kapittel 1 for begrepsavklaringer). Undersøkelsen bygger på spørreskjemaundersøkelser sendt til praksisveiledere, faglærere og studenter ved et utvalg høgskoler og universitet.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSmåskrift 2012;nr. 2
dc.subjectPraksisopplæringeren
dc.titlePraksis i studiene : En undersøkelse blant praksisveiledere, faglærere og studenter ved fem profesjonsutdanningeren
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber102en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel