Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTerum, Lars Inge
dc.contributor.authorNesje, Kjersti
dc.date.accessioned2020-05-07T12:23:15Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:11:40Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:46Z
dc.date.available2020-05-07T12:23:15Z
dc.date.available2020-08-26T06:11:40Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3036
dc.description.abstractDette notatet er del av prosjektet «Praksisnærhet og utdanningserfaringer» som Senter for profesjonsstudier har utført på oppdrag fra Universitets- og høgskolerådet(UHR). Prosjektet er del av UFR-prosjektet «Sosialfaglig kompetanse og BSV-utdanningene». I notatet skal vi se nærmer på den tredelte utdanningsmodellen, praksisrelevans og kompetansebehov. Den sentrale datakilden er surveyundersøkelsen som er gjennomført blant BSV-utdannerne; altså de som underviser og veileder ved barnevernspedagog-, sosionom- og vernepleierutdanningene i Norge. I tillegg blir det brukt data fra en undersøkelse gjennomført i 2011 blant barnevernspedagoger og sosionomer tre år etter avsluttet utdanning. Også en analyse av kvalifikasjonskravene i stillingsannonser fra 1997, 2007 og 2013 inngår i notatet.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSmåskrift 2014;nr. 5
dc.subjectBSV-utdanningeren
dc.titlePraksisrelevans og kompetansebehov : Vurderinger av BSV-utdanningeneen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber75en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel