dc.contributor.author | Hougaard, Peter Forde | |
dc.date.accessioned | 2020-05-06T11:15:51Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:04:29Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T08:58:48Z | |
dc.date.available | 2020-05-06T11:15:51Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:04:29Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T08:58:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3014 | |
dc.description.abstract | En kvalitativ studie av organisering av praksisopplæringen ved sykepleier-, fysioterapeut-, førskolelærer-, grunnskolelærer-, sosionom- og barnevernspedagogutdanningene ved Høgskolen i Oslo og Akershus. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | SPS arbeidsnotat;nr. 1 – 2015 | |
dc.subject | Praksisopplæringer | en |
dc.title | Praksisopplæring i profesjonsstudier | en |
dc.type | Working paper | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 99 | en |