Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTellmann, Silje Maria
dc.contributor.authorLorentzen, Marte
dc.contributor.authorMausethagen, Sølvi
dc.date.accessioned2020-05-05T12:48:38Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:02:01Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:58:44Z
dc.date.available2020-05-05T12:48:38Z
dc.date.available2020-08-26T06:02:01Z
dc.date.available2021-04-29T08:58:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3009
dc.description.abstractEkspertgruppen om lærerrollens kartlegging av tidligere forskning på lærerrollen avdekket at det er gjort relativt lite forskning som tar utgangspunkt i lærernes egne beskrivelser av sitt arbeid og sin rolle. Formålet med denne undersøkelsen har derfor vært å utforske lærernes perspektiv på sin egen rolle innenfor skolen som organisasjon. Undersøkelsen bygger på kvalitative gruppeintervjuer med lærere i barneskolen, ungdomsskolen og i den videregående skolen i utvalgte kommuner og fylkeskommuner.en
dc.language.isonben
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanningen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;Nr. 8 - 2016
dc.subjectLærerrollenen
dc.titleLærerrollen sett fra lærerperspektiveten
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber37en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel