Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMausethagen, Sølvi
dc.contributor.authorHermansen, Hege
dc.contributor.authorLorentzen, Marte
dc.contributor.authorZlatanovic, Tatjana
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.date.accessioned2020-05-05T12:04:25Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:01:51Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:58:42Z
dc.date.available2020-05-05T12:04:25Z
dc.date.available2020-08-26T06:01:51Z
dc.date.available2021-04-29T08:58:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3007
dc.description.abstractFormålet med denne forskningskartleggingen har vært å beskrive forskningsfeltet på lærerrollen i Norge under Kunnskapsløftet som utdanningsreform og hva dette kan fortelle oss om lærerrollen i dag. Hvilken forskning finnes? Hva kjennetegner den? Forskningskartleggingen er et resultat av arbeidet til Ekspertgruppa for lærerrollen nedsatt av KD i juli 2015 og mandatets etterspørsel etter en beskrivelse og analyse av lærerrollen i dag.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;nr. 1 – 2016
dc.subjectKunnskapsløfteten
dc.subjectLærerrollenen
dc.titleHva kjennetegner forskning på norske lærere under Kunnskapsløftet?en
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber28en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel