dc.contributor.author | Mausethagen, Sølvi | |
dc.contributor.author | Hermansen, Hege | |
dc.contributor.author | Lorentzen, Marte | |
dc.contributor.author | Zlatanovic, Tatjana | |
dc.contributor.author | Dahl, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T12:04:25Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:01:51Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T08:58:42Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T12:04:25Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:01:51Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T08:58:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3007 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne forskningskartleggingen har vært å beskrive forskningsfeltet på lærerrollen i Norge under Kunnskapsløftet som utdanningsreform og hva dette kan fortelle oss om lærerrollen i dag. Hvilken forskning finnes? Hva kjennetegner den? Forskningskartleggingen er et resultat av arbeidet til Ekspertgruppa for lærerrollen nedsatt av KD i juli 2015 og mandatets etterspørsel etter en beskrivelse og analyse av lærerrollen i dag. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | SPS arbeidsnotat;nr. 1 – 2016 | |
dc.subject | Kunnskapsløftet | en |
dc.subject | Lærerrollen | en |
dc.title | Hva kjennetegner forskning på norske lærere under Kunnskapsløftet? | en |
dc.type | Working paper | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 28 | en |