• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (SAM)
  • SAM - Institutt for journalistikk og mediefag
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (SAM)
  • SAM - Institutt for journalistikk og mediefag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Motejournalistikken og den kreative diskurs

Skaare, Hanna Willoch
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
107_6109839.pdf (443.2Kb)
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12199/1078
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • SAM - Institutt for journalistikk og mediefag [360]
Abstract
Søm kan redefinere perspektivet på kropp, men moten anses ikke som en kunstform. Det er derfor et interresant felt å undersøke hvordan kreativitet blir omtalt i norsk motejournalistikk. Denne oppgaven ser på om motejournalistikken klarer å fange opp de kreative tendensene i moten ved å se på hvordan motenettsteder omtaler forholdet mellom kreativitet og kommersialisme i forbindelse med Oslo Runway, februar 2017.
Description
Bachelor i Journalistikk
Publisher
HiOA

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit