Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLund, Maria Konow
dc.contributor.authorRyland, Ørjan
dc.date.accessioned2017-07-13T08:31:32Z
dc.date.accessioned2020-08-25T20:32:29Z
dc.date.accessioned2021-04-29T11:05:52Z
dc.date.available2017-07-13T08:31:32Z
dc.date.available2020-08-25T20:32:29Z
dc.date.available2021-04-29T11:05:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/1077
dc.descriptionBachelor i Journalistikk
dc.description.abstractHeilt sidan eg starta på journaliststudiet hausten 2015 har eg fått høyre at det å få seg fast jobb etter studiet vil vere nærast umogleg. Med nedbemanningsprosessar og omorganiseringar i dei største redaksjonane i Noreg grunna sviktande inntektskjelder valde eg likevel å halde fram med friskt mot. For det blir framleis tilsett nye journalistar i redaksjonane? Kva er det som eigentleg skjer i mediebransjen?
dc.language.isonnlanguage
dc.publisherHiOA
dc.subjectRekruttering
dc.subjectJournalistikk
dc.subjectArbeidsmarked
dc.subjectFlermedialitet
dc.subjectSosiale medier
dc.subjectSnapchat
dc.titleKorleis skal journalistspirer gro når arbeidsmarknaden tørkar ut? Ei kvalitativ undersøking av kva som skal til for å vere ein attraktiv journalist i ein tøff arbeidsmarknad i rikspressen i 2017.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel