Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorWiggen, Kjersti Stabell
dc.contributor.authorRestad, Frode
dc.date.accessioned2024-01-16T08:11:05Z
dc.date.available2024-01-16T08:11:05Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.isbn978-82-7609-472-5
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3111652
dc.description.abstractOsloMet – Storbyuniversitetet har fått i oppdrag fra Utdanningsdirektoratet å evaluere de desentraliserte ordningene for kompetanseutvikling for skole og yrkesfag, samt oppfølgingsordningen. Dette temanotatet handler om tilskuddsordningen for lokal kompetanseutvikling i grunnopplæringen. Notatet gir en beskrivelse av utviklingen på tre sentrale områder i desentralisert ordning for lokal kompetanseutvikling i grunnopplæringen: 1) samarbeid i samarbeidsforum, 2) partnerskap mellom skoleeier og universitet- og høyskolesektor og 3) graden av lokal involvering. Datakildene er en spørreundersøkelse til sentrale aktører i ordningen, samt intervjuer og analyse av aktuelle styringsdokumenter. Notatet er en delleveranse i den pågående evalueringen som avsluttes i 2025.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet-storbyuniversiteteten_US
dc.subjectDesentralisert ordning for kompetanseutviklingen_US
dc.subjectLokal kompetanseutviklingen_US
dc.subjectTilskuddsordningen_US
dc.subjectGrunnopplæringen_US
dc.subjectEvalueringen_US
dc.titleTemanotat 5: Samarbeid og involvering i tilskuddsordningen for kompetanseutvikling i grunnopplæringenen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber57en_US
dc.relation.projectEvaluering av ny kompetansemodell/Utdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel