dc.contributor.author | Restad, Frode | |
dc.contributor.author | Lyng, Selma Therese | |
dc.contributor.author | Nørbech, Stine | |
dc.contributor.author | Gulliksen, Synne Solhaug | |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T05:17:27Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T05:17:27Z | |
dc.date.issued | 2023-04-24 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-460-2 | |
dc.identifier.issn | 2703-9617 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3064368 | |
dc.description.abstract | I denne modulbeskrivelsen utdyper vi hovedanbefalingen gitt i AFI-rapport 2023:12, "Gode relasjoner og godt miljø i skolen?", om å videreutvikle GROM-prosjektets faglige grunnlag med fokus på gruppedynamikk og fellesskapende undervisning. Modulen er utviklet i samarbeid med prosjektets hovedaktører og med inspirasjon fra emneplaner i lærerutdanningen. I dette notatet utdyper vi den nye modulens innretning, med blant annet forslag til innhold, organisering og arbeidsmåter for skolenes videre utviklingsarbeid. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | OsloMet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI Notat;2023:02 | |
dc.subject | Lærere | en_US |
dc.subject | skole | en_US |
dc.subject | skolemiljø | en_US |
dc.subject | GROM | en_US |
dc.title | Fellesskapende praksis. En ny modul i GROM-prosjektet | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.rights.holder | Forfatterne | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 | en_US |
dc.relation.project | GROM − gode relasjoner og miljø i skolen | en_US |