Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRestad, Frode
dc.contributor.authorLyng, Selma Therese
dc.contributor.authorNørbech, Stine
dc.contributor.authorGulliksen, Synne Solhaug
dc.date.accessioned2023-04-24T05:17:27Z
dc.date.available2023-04-24T05:17:27Z
dc.date.issued2023-04-24
dc.identifier.isbn978-82-7609-460-2
dc.identifier.issn2703-9617
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3064368
dc.description.abstractI denne modulbeskrivelsen utdyper vi hovedanbefalingen gitt i AFI-rapport 2023:12, "Gode relasjoner og godt miljø i skolen?", om å videreutvikle GROM-prosjektets faglige grunnlag med fokus på gruppedynamikk og fellesskapende undervisning. Modulen er utviklet i samarbeid med prosjektets hovedaktører og med inspirasjon fra emneplaner i lærerutdanningen. I dette notatet utdyper vi den nye modulens innretning, med blant annet forslag til innhold, organisering og arbeidsmåter for skolenes videre utviklingsarbeid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI Notat;2023:02
dc.subjectLærereen_US
dc.subjectskoleen_US
dc.subjectskolemiljøen_US
dc.subjectGROMen_US
dc.titleFellesskapende praksis. En ny modul i GROM-prosjekteten_US
dc.typeReporten_US
dc.rights.holderForfatterneen_US
dc.source.pagenumber50en_US
dc.relation.projectGROM − gode relasjoner og miljø i skolenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel