Ulike perspektiver på språk ledsages av ulike anbefalinger om opplæring
dc.contributor.author | Olaff, Heidi Skorge | |
dc.contributor.author | Larsen, Kenneth | |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T09:35:46Z | |
dc.date.available | 2023-02-17T09:35:46Z | |
dc.date.created | 2023-02-15T13:33:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). 2023, 50 (1), 31-44. | en_US |
dc.identifier.issn | 0809-781X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051846 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Ulike perspektiver på språk ledsages av ulike anbefalinger om opplæring | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.cristin | 2126336 | |
dc.source.journal | Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA) | en_US |
dc.source.volume | 50 | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.source.pagenumber | 31-44 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
HV - Institutt for atferdsvitenskap [262]
HV - Department of Behavioural Sciences -
Publikasjoner fra Cristin [3732]