Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrekke, Øystein
dc.date.accessioned2022-04-25T08:05:46Z
dc.date.available2022-04-25T08:05:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2992417
dc.description.abstractI denne teksten ønskjer eg å syna kvifor eit religionsvitskapleg utsideperspektiv ikkje åleine gir tilstrekkeleg forståingsgrunnlag for religions- og livssynssfeltet i klasserommet, og kvifor også filosofi- og etikkdelen av faget treng ein breiare fagleg basis. Drøftinga legg til grunn ei kulturanalytisk tilnærming til RLE-faga i skulen (KRLE og Religion og etikk) og søkjer å løfta fram nokre viktige omsynm i diskusjonen kring skulefaget med utgangspunkt i dette. Eg tar dels utgangspunkt i dei interesessante didaktiske diskusjonane som går føre seg i RLE-feltet nett no, og dels utgangspunkt i eige arbeid innafor feltet, særleg i tilknytning til den franske filosofen Paul Ricoeur og temaområdet "religion som diskursiv størrelse".en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleOm et kulturanalytisk RLE-fagen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalReligion og livssynen_US
dc.source.issue1en_US
dc.source.pagenumber10-24en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel