Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpjelkavik, Øystein
dc.contributor.authorEnehaug, Heidi
dc.contributor.authorSchafft, Angelika
dc.date.accessioned2022-03-25T11:24:35Z
dc.date.available2022-03-25T11:24:35Z
dc.date.issued2022-03-25
dc.identifier.isbn978-82-7609-436-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987622
dc.description.abstractProsjektet «Inkluderingskompetanse som samskaping» (2020–2023) er finansiert av NAV FoU. Forsknings- og utviklingsprosjektet har to overordnede mål: 1) Utvikle praksisnære læringsmodeller for utvikling av inkluderingskompetanse blant NAV-veiledere, 2) Utvikle inkluderingskompetanse i bedrifter gjennom samskaping mellom veiledere, brukere og mentorer om mentortiltaket. Forskningsdesignet er hovedsakelig kvalitativt orientert og legger opp til forskningsstøttet organisasjonslæring. Prosjektet har ført til økt intern samskaping ved NAV-kontorene. Ved utgangen av 2021 var alle deltakerkontorene i gang med aktiviteter knyttet til utvikling og utforsking av «hybridmodellen» og flere NAV-kontor og bedrifter har signalisert interesse for utvikling av «hybridmodellen» og mentorressurser på arbeidsplassen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-notat;2022:01
dc.subjectArbeidsinkluderingen_US
dc.subjectInkluderingskompetanseen_US
dc.subjectMentoren_US
dc.subjectSamskapingen_US
dc.subjectNAVen_US
dc.subjectOrganisasjonslæringen_US
dc.subjectFagutviklingen_US
dc.titleInkluderingskompetanse som samskaping - Underveisrapporten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber43en_US
dc.relation.projectNAV FoUen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel