dc.contributor.author | Spjelkavik, Øystein | |
dc.contributor.author | Enehaug, Heidi | |
dc.contributor.author | Schafft, Angelika | |
dc.date.accessioned | 2022-03-25T11:24:35Z | |
dc.date.available | 2022-03-25T11:24:35Z | |
dc.date.issued | 2022-03-25 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-436-7 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2987622 | |
dc.description.abstract | Prosjektet «Inkluderingskompetanse som samskaping» (2020–2023) er finansiert av NAV FoU. Forsknings- og utviklingsprosjektet har to overordnede mål: 1) Utvikle praksisnære læringsmodeller for utvikling av inkluderingskompetanse blant NAV-veiledere, 2) Utvikle inkluderingskompetanse i bedrifter gjennom samskaping mellom veiledere, brukere og mentorer om mentortiltaket. Forskningsdesignet er hovedsakelig kvalitativt orientert og legger opp til forskningsstøttet organisasjonslæring.
Prosjektet har ført til økt intern samskaping ved NAV-kontorene. Ved utgangen av 2021 var alle deltakerkontorene i gang med aktiviteter knyttet til utvikling og utforsking av «hybridmodellen» og flere NAV-kontor og bedrifter har signalisert interesse for utvikling av «hybridmodellen» og mentorressurser på arbeidsplassen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstituttet, OsloMet - storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI-notat;2022:01 | |
dc.subject | Arbeidsinkludering | en_US |
dc.subject | Inkluderingskompetanse | en_US |
dc.subject | Mentor | en_US |
dc.subject | Samskaping | en_US |
dc.subject | NAV | en_US |
dc.subject | Organisasjonslæring | en_US |
dc.subject | Fagutvikling | en_US |
dc.title | Inkluderingskompetanse som samskaping - Underveisrapport | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 43 | en_US |
dc.relation.project | NAV FoU | en_US |